✿♥☂♥❤دهلران شهر فراموش شده♥
 
♥♥♥ دهلران
Design by : NazTarin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 254
بازدید کل : 15485
تعداد مطالب : 493
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 1



 src='http://roozgozar.com/blogcode/chat/forms/pro1.php?title=www.roozgozar.com'>src="http://LoxBlog.Com/fs/fallb.js">

كد موسيقي براي وبلاگ

تعبیر خواب



« كسب درآمد از فروتل »
دوستانتان را به يك شغل پردرآمد و آسان دعوت كنيد : « جزئيات »
Email:



' dir="ltr" >

كد موسيقي براي وبلاگ

هنگامه - اجازه

بزرگترين مرجع کد آهنگ

آپلود عکس

بهترين كد هاي جاوا

مطالب کمياب در حسابداري

>[url=http://www.fodey.com/generators/animated/ninjatext.asp][img]http://r9.fodey.com/2272/c119871270e641dfbfed2be5b189df88.0.gif[/img][/url]

دوست شما در کدام روم است ؟!  
در ورژنهای قبلی یاهو مسنجر امکانی وجود داشت که با استفاده از آن میتوانستید بفمهمید که دوست شما در کدام یک از چت روم های یاهو حاضر است. این قابلیت در ورژنهای بعدی از یاهو مسنجر حذف شد. همینک قصد داریم یک ترفند جدید را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید به سادگی پی ببرید که ID مورد نظر شما در سایت یاهو در کدام روم مشغول چت کردن است. 
برای خواندن ترفند روی ادامه متن کلیک کنید
بدین منظور:
وارد یاهو مسنجر شوید و به آیدی خودتان لوگین کنید.
سپس از منوی بالا وارد Messenger شده و از قسمت Yahoo Chat بر روی Join a Room کلیک کنید.
اکنون به انتخاب خودتون به یکی از روم های یاهو وارد شوید. هر کدام که دوست داشتید.
پس از ورود به روم انتخابی کافی است دستور زیر را در قسمت Type Massage وارد کنید:
goto ID/
در دستور فوق به جای عبارت ID باید آیدی مورد نظرتان را بنویسید.
اکنون Enter بزنید. 
حالا منتظر بمانید تا به طور اتوماتیک به رومی که دوستتان درش هست وارد شوید.
به عنوان مثال ما قصد داریم بفهمیم دوستمان که آیدی او kamyabonline است در کدام یک از روم های مشغول چت کردن است.
برای این کار پس از وارد شدن به یکی از روم های یاهو دستور زیر را وارد کرده و Enter میزنیم:
goto kamyabonline/
اکنون به طور اتوماتیک وارد رومی میشویم که kamyabonline در آن حاضر است.
به این نکته نیز دقت کنید که ممکن است پس از وارد نمودن دستور مورد نظر با پیغام خطای !User Is Not Singed in Chat روبرو شویم ؛ 
این پیغام بدین معنا است که:
آیدی که وارد کرده اید اصلا در هیچ یک از چت روم ها حاضر نیست!
یا
آیدی مورد نظر شما در چت رومی هست که ظرفیت آن تکمیل است و امکان ورود شما وجود ندارد ، بهتر است مجدد سعی کنید.
یاهووووووووووووووووووووو  
شاید از نام این ترفند اندکی جاخورده باشید ، اما باید قبول کرد که این نام بهترین عنوان برای این ترفند است! قصد داریم یک ترفند بسیار جالب و بامزه را به شما معرفی کنیم که به صورت مخفی در سایت یاهو وجود دارد.
برای خواندن ترفند روی ادامه متن کلیک کنید
 اکنون نحوه اجرای ترفند:
ابتدا پیش از هر کاری Speaker های سیستم خود را روشن کنید و صدا را در درجه ای نسبتأ بالا تنظیم کنید.
حالا به صفحه اصلی سایت یاهو بروید. (www.Yahoo.com)
اجازه بدهید تا صفحه به طور کامل لود شوید.
اکنون به لوگوی قرمز رنگ یاهو در بالای صفحه سمت چپ توجه کنید. 
حالا روی علامت تعجب موجود روی لوگو کلیک کنید!
یاهوووووووووووووووووووووو
این ترفند روی دو مرورگر IE و Firefox تست شده است.
ارسال چند سطر در یک پیام یاهو مسنجر !!!  
قصد داریم تا هم اکنون یک ترفند ساده اما کاربردی در یاهو مسنجر را به شما معرفی کنیم. همان طور که میدانید در تمامی محیط های ویندوز وقتی میخواهید یک سطر پایین بیایید همواره از دکمه Enter استفاده میکنید. اما در یاهو مسنجر با زدن دکمه Enter متن نوشته شده توسط شما برای فردی که با او چت میکنید ارسال میشود. در نتیجه با زدن Enter نمیتوان یک سطر پایین آمد. حال با استفاده از این ترفند میتوانید در هر بار ارسال چندین خط نوشته و سطر به سطر پایین بیایید.
برای خواندن ترفند روی ادامه متن کلیک کنید
 بدین منظور:
در داخل صفحه مربوط به ارسال PM یا داخل ChatRoom کافی است متن مورد نظر را نوشته و سپس دکمه Ctrl را نگاه داشته و Enter بزنید. خواهید دید که یک سطر مکان نما پایین آمده و میتوانید در خط پایین بنویسید. 
این را هم بدانید که با این کار متن همان گونه که تایپ کرده اید برای فرد مورد نظر نمایش داده میشود.
راهنمای قدم به قدم ساخت سایت رایگان در یاهو  
شاید حالا وقت آن رسیده باشد تا حضور خود را در وب اعلام نمایید. توسط!Yahoo شما می توانید وب سایتی را در شبکه جهانی اینترنت به صورت رایگان ایجاد نمایید و اطلاعاتی را در مورد خود، خانواده، کار و یا هر عنوانی که دوست در آن بگذارید. برای ایجاد یک صفحه خانگی، یا هو ۱۵ مگابایت فضا در اختیار شما می گذارد. شما می توانید صفحه وبی متناسب با این فضا طراحی کرده و در وب به نمایش بگذارید.
برای خواندن ترفند روی ادامه متن کلیک کنید
شروع کار:
۱- آدرس www.yahoo.comرادر نوار آدرس مرورگر خود وارد و کلید Enter را در صفحه کلید فشار دهید.
۲- در قسمت بالای صفحه بر روی گزینه Geocities کلیک کرده و در صفحه باز شده Username (نام کاربر) و Password (کلمه رمز) خود را وارد نموده و کلید Sign In را کلیک نمایید.
۳- در صفحه باز شده بر روی گزینه Yahoo! Page wizard کلیک نمایید.
توسط این گزینه شما می توانید با پیروی از دستورات صفحه نمایش به سادگی یک صفحه وب را ایجاد نمایید.
۴- در صفحه باز شده شما می توانید انواع الگوهای از پیش ساخته شده جهت ساخت صفحه وب مورد نظرتان استفاده نمایید، بر روی یکی از الگوها کلیک نمایید.
۵- در صفحه ظاهر شده شما می توانید صفحه وب انتخابی خود را در رنگهای مختلف مشاهده نمایید. با توجه به سلیقه خود یک رنگ را انتخاب کنید.
۶- در صفحه Welcome to Yahoo بر روی Begin کلیک نمایید.
۷- در صفحه Chooses a look for your page شما می توانید یکی از سبکهای موجود صفحه را انتخاب نموده و بر روی کلید Next نمایید.
نکته: در صورتی که می خواهد پیش نمایشی از سبک انتخابی را مشاهده نمایید در این قسمت بر روی کلید Preview کلیک نمایید.
۸- در صفحه Enter your into در قسمت your name نام خود و در قسمت Your email address آدرس Email خود را وارد کنید. نام و آدرس Email وارد شده در این قسمت در صفحه وب شما ظاهر می گردد.
۹- در صفحه Pick your picture شما می توانید تصویری را به دلخواه به صفحه وب خود اضافه نمایید. برای اضافه نمودن تصویری از کامپیوتر خود به صفحه وب در حال ساخت بر روی کلید Upload New Image کلیک کرده و در پنجره ظاهر شده بر روی کلید Browse کلیک کنید و عکس مورد نظر خود را از روی کامپیوتر خود انتخاب کرده و بر روی کلید Upload کلیک کنید. بعد از چند لحظه تصویر انتخابی به صفحه وب اضافه می گردد.
نکته: شما در این قسمت می توانید از تصاویر پیش فرض نیز استفاده نمایید و یا در صورت عدم تمایل به داشتن عکس بر روی گزینه Donشt use an image کلیک کنید.
برای رفتن به مرحله بعد بر روی کلید Next کلیک کنید.
۱۰- در صفحه Describe yourself در کادرهای مربوطه توضیحاتی را در مورد خود و علایق خود وارد نمایید و بر روی Next کلیک نمایید.
۱۱- در صفحه Enter your favorite links شما می توانید آدرس های دلخواه خود را به صورت لینک وارد کرده و بر روی کلید Next کلیک کنید.
۱۲- در قسمت Describe your friends and family شما می توانید توصیفی از خانواده و دوستانتان وارد نمایید و بر روی کلید Next کلیک نمایید.
۱۳- در صفحه Enter your friends and family شما می توانید اسامی دوستانتان را به صورت لینک درآورید بعد از وارد کردن اسامی بر روی کلید Next کلیک کنید.
۱۴- در صفحه Name your page شما می توانید اسمی را برای صفحه وب خود تعریف کرده و بر روی کلید Next کلیک نمایید.
۱۵- در صفحه Congratulations به شما به خاطر ساخته شدن صفحه خانگی در سایت Yahoo تبریک گفته می شود.شما می توانید آدرس صفحه خانگی ساخته شده را به دوستانتان بدهید تا از آن دیدن نمایند.
نکته: در مثال فوق ما از الگوی از پیش ساخته شده Personal Page را استفاده کردیم لذا توضیحات داده شده در این قسمت مربوط به این الگو می باشد. در صورتی که شما از الگوی صفحه وب دیگری استفاده کنید ممکن است گزینه های آن با تعاریف داده شده در این قسمت تفاوت داشته باشد.
بررسی دلایل مختلف پاک شدن آفلاینها در یاهو  
یکی از مهمترین دغدغه هایی که کاربران یاهو مسنجر با آن مواجه هستند از بین رفتن آفلاین هایی است که دوستان برای آنها ارسال میکنند. به اصطلاح گاهی آفلاینهای یاهو مسنجر میپرد. این موضوع دلایل مختلفی دارد. در این ترفند قصد داریم به بررسی دلایل مختلف این پیش آمد بپردازیم و راه حل ساده مشاهده مجدد آفلاینها را به شما معرفی کنیم.
برای خواندن ترفند روی ادامه متن کلیک کنید
اما دلایلی که باعث میشوند آفلاینهای ما پاک شوند:
پائین بودن سرعت وصل شدن به سرور یاهو 
از آنجایی که بیشتر کاربران اینترنتی در ایران از سرویس اینترنتی تلفنی یا Dialup استفاده می کنند، از سرعت پائینی برخوردارند. و موقع وصل شدن به سرور یاهو مسنجر، به دلیل این که ارسال بسته های اینترنتی (Packets) به سرور یاهو بیش از حد معمول طول می کشد، لذا تصور یاهو بر این می شود که شما قطع شده اید و باید دوباره وصل شوید. در حالی که نصف عملیات Login شدن را انجام داده اید.در این حالت، به دلیل این که یک ارتباط (ولو ناموفق) با یاهو برقرار شده است، یاهو با احتساب این که شما به سرور وصل شده اید، آفلاین ها را برای شما ارسال می کند. و از محل نگهداری آن پاک می شود. و چون شما در برقراری تماس با یاهو ناموفق بوده اید، لذا دوباره وصل می شوید. که این عمل باعث می شود آفلاین های شما بپرد. چون طبق تصور یاهو، دیگر آفلاینی وجود ندارد که برای شما ارسال شود.البته در نسخه های 5 و به قبل یاهو مسنجر، هیچ وقت آفلاینها پاک نمی شدند. و خود شما باید آنها را پاک می کردید.
بد شانسی در ارتباط اینترنت
چنانچه وقتی مسنجر شما در حال بالا آمدن باشد و به طور تصادفی اینترنت شما قطع (Disconnect) شود، متاسفانه پنجره آفلاین های شما خود به خود بسته می شود. که البته این کار نتیجه برنامه نویسی بد این قسمت یاهو مسنجر است. البته چنانچه از پشت LAN به یاهو وصل شده باشید، کمی طول می کشد تا قطع بودن شما به برنامه یاهو مسنجر ثابت شود.
زیاد بودن بیش از حد آفلاین ها
کسانی که افراد زیادی آنها را Add کرده اند و مرتبا Send To All از افراد مختلف دریافت می‌کنند، معمولا در دریافت آفلاین ها مشکل دارند. چون یاهو از یک حدی بیشتر آفلاین ها را نگهداری نمی کند و چنانچه به بیش از حد مورد نظر برسد، تنها تعداد خاصی از آخرین آفلاین ها به نمایش در می آیند و بقیه دور ریخته می شوند.
دیر به دیر Login کردن به یاهو مسنجر
چنانچه شما یک مدت طولانی، مثلا چند ماه به یاهو مسنجر Login نکنید، آفلاین های شما می‌پرد.
دیر رسیدن آفلاین ها به دست شما
گاهی اوقات به دلایل نامشخص، آفلاین ها دیر به دست شما می رسند. مثلا، فردی دیروز برای شما آفلاین گذاشته، اما شما امروز وقتی وارد مسنجر می شوید آفلاین را نمی بینید. بلکه ممکن است در دفعات بعدی آن آفلاین به دست شما برسد.
اما چه کنیم که آفلاینهای خودمان را مجدد مشاهده کنیم؟ بدین منظور باید قسمت Message Archive یاهو مسنجر را فعال کنیم.
بدین منظور از منوی Messenger به Preferences بروید. حالا به قسمت Archive رفته و تیک گزینه Yes , save all of my messages را بزنید. اکنون OK کرده و خارج شوید.
پس از این کار تمامی آفلاینهایی که برای شما ارسال میشود در داخل Message Archive ذخیره میشود. برای مشاهده این قسمت از منوی Contacts به Message Archive بروید.
تنها دقت کنید آفلاینهایی که برایتان ارسال میشود ولی هرگز به دست شما نمیرسند طبعأ در این قسمت هم ذخیره نمیشوند
ترفند کوچک در Yahoo Mail  
قصد داریم تا هم اکنون 4 ترفند ریز و درشت در بخش میل یاهو به شما معرفی کنیم. 4 ترفند کاربری که میتواند در کار چک کردن ایمیل و کار با صفحه Yahoo Mail به شما کمک فراوانی کند. این ترفندهای کوچک را دست کم نگیرید!
برای خواندن ترفند روی ادامه متن کلیک کنید
برای استفاده از ترفندهای زیر ابتدا از mail.yahoo.com وارد صفحه Yahoo Mail شوید. سپس ترفندهای زیر را اجرا کنید:
1- آدرسهای مسدود شده
بدین وسیله قصد داریم تا آدرسهایی که نمیخواهیم از جانب آنها ایمیلی برای ما ارسال شود را مسدود کنیم. بدین منظور روی لینک Options کلیک کنید. در صفحه بعد به Block Addresses بروید. در این صفحه در قسمت Add Block ایمیل فردی را که میخواهید از جانب او ایمیلی برای شما نیاید را وارد کنید تا او بلاک شود. در حال حاضر شما تا 500 نفر را میتوانید مسدود کنید.
2- مشاهده IP افراد فرستنده ایمیل
بدین وسیله شما میتوانید IP افرادی که برایتان ایمیل ارسال کرده اند را پس از باز کردن ایمیلشان مشاهده کنید. بدین منظور پس از مراجعه به Options ، به General Preferences بروید. در قسمت Headers گزینه دوم یعنی Show all headers on incoming messages را انتخاب کنید. در پایان روی دکمه Save کلیک کنید. اکنون هر ایمیلی را که در Inbox تان باز کنید در قسمت X-Originating-IP میتوانید IP ارسال کننده را مشاهده کنید.
3- تنظیم تعداد ایمیلهای قرار گرفته شده در صفحه
با استفاده از این ترفند میتوانید تعداد ایمیلهای وارد شده در هر صفحه را تنظیم کنید که در هر صفحه Inbox جای بگیرد. اگر قصد پاک کردن کلیه ایمیل هایتان را داشته باشید این روش میتوانید کار شما را آسان تر گرداند. برای این کار پس از رفتن به صفحه Options مجدد به General Preferences بروید. حال در قسمت Messages per Page یکی از اعداد 10 ، 25 ، 50 ، 100 و 200 را انتخاب کنید. این اعداد نمایانگر تعداد ایمیلها در هر صفحه است. در پایان دکمه Save را بزنید تا اطلاعات ذخیره شود.
4- نام شما در ایمیلهای ارسالی
ممکن است دوست داشته باشید نام شما در ایمیلهایی که میفرستید یک نام خاص باشد تا نام و نام خانوادگی تان که در ابتدای ثبت نام وارد کرده اید. برای تنظیم نام تان در ایمیلهای ارسالی پس از مراجعه به Options و سپس General Preferences در قسمت From name یک نام برای خود در نظر بگیرید و با استفاده از دکمه Save تغییرات را ذخیره کنید.
مشاهده آفلاین ها یاهو به صورت کامل  
 تا به حال به این موضوع دقت کرده اید وقتی یاهو مسنجر خود را باز می کنید همه پیغام هایی که به صورت آفلاین آمده اند به صورت یک دست هستند. یعنی سایز قلم آنها و یا رنگ آنها و یا نوع قلم آنها همه یکسان و مثل هم اند. ولی شاید شما بخواهید ببینید که فرستنده چه پیامی از چه حالت هایی در نوشته خود استفاده کرده است. مطمئنأ حالت های نوشتن در بیان احساسات نویسنده تاثیر بسزایی دارد. حال شما می توانید با استفاده از این ترفند این کار را صورت دهید. 
برای خواندن ترفند روی ادامه متن کلیک کنید
بدین منظور:
پس از لوگین به آیدی خود و پس از مشاهده صفحه آفلاین ها کافی است روی آیدی فرد فرستنده دوبار کلیک کنید یا دکمه Reply را بزنید تا صفحه PM شخص باز شود و پیام او با تمام افکت هایش برایتان آشکار شود.
ارسال BUZZ به شکل پشت سر هم برای طرف مقابل  
 یکی از توانمندی های یاهو مسنجر هنگام چت استفاده از دکمه BUZZ به نوعی برای آزار طرف مقابل است! اما خود یاهو این گزینه را به نوعی تنظیم کرده است که پس از زدن دکمه تا 15 ثانیه امکان استفاده مجدد از آن وجود ندارد. در این ترفند قصد داریم روشی جالب را به شما معرفی کنیم که با بهره گیری از آن میتوانید بدون استفاده از برنامه جانبی خاصی به نوعی این محدودیت زمانی را از بین ببرید و به شکل پیاپی و پشت سر هم برای طرف مقابل BUZZ بفرستید!
برای خواندن ترفند روی ادامه متن کلیک کنید
برای این کار:
کافی است پس از انتخاب ID شخص از روی لیست و باز شدن پنجره PM ، یکبار دکمه BUZZ را بزنید.
اکنون به شکل سریع پنجره چت را بسته و مجدد روی ID شخص را باز کنید و BUZZ بزنید.
اگر این کار - یعنی باز و بسته کردن پنجره چت فرد مقابل و زدن دکمه BUZZ - را به شکل پشت سر هم و سریع انجام دهید به تعداد دفعات اینکار عمل BUZZ برای فرد مقابل صورت میگیرد. 
فرد مقابل نیز اصلأ متوجه نمیشود که شما هر بار پنجره چت را میبندید و باز میکنید.
راهنمای قدم به قدم ساخت سایت رایگان در یاهو  
شاید حالا وقت آن رسیده باشد تا حضور خود را در وب اعلام نمایید. توسط!Yahoo شما می توانید وب سایتی را در شبکه جهانی اینترنت به صورت رایگان ایجاد نمایید و اطلاعاتی را در مورد خود، خانواده، کار و یا هر عنوانی که دوست در آن بگذارید. برای ایجاد یک صفحه خانگی، یا هو ۱۵ مگابایت فضا در اختیار شما می گذارد. شما می توانید صفحه وبی متناسب با این فضا طراحی کرده و در وب به نمایش بگذارید.
برای خواندن ترفند روی ادامه متن کلیک کنید

شروع کار:
http://geocities.yahoo.com/reg

۱- آدرس www.yahoo.comرادر نوار آدرس مرورگر خود وارد و کلید Enter را در صفحه کلید فشار دهید.
۲- در قسمت بالای صفحه بر روی گزینه Geocities کلیک کرده و در صفحه باز شده Username (نام کاربر) و Password (کلمه رمز) خود را وارد نموده و کلید Sign In را کلیک نمایید.
۳- در صفحه باز شده بر روی گزینه Yahoo! Page wizard کلیک نمایید.
توسط این گزینه شما می توانید با پیروی از دستورات صفحه نمایش به سادگی یک صفحه وب را ایجاد نمایید.
۴- در صفحه باز شده شما می توانید انواع الگوهای از پیش ساخته شده جهت ساخت صفحه وب مورد نظرتان استفاده نمایید، بر روی یکی از الگوها کلیک نمایید.
۵- در صفحه ظاهر شده شما می توانید صفحه وب انتخابی خود را در رنگهای مختلف مشاهده نمایید. با توجه به سلیقه خود یک رنگ را انتخاب کنید.
۶- در صفحه Welcome to Yahoo بر روی Begin کلیک نمایید.
۷- در صفحه Chooses a look for your page شما می توانید یکی از سبکهای موجود صفحه را انتخاب نموده و بر روی کلید Next نمایید.
نکته: در صورتی که می خواهد پیش نمایشی از سبک انتخابی را مشاهده نمایید در این قسمت بر روی کلید Preview کلیک نمایید.
۸- در صفحه Enter your into در قسمت your name نام خود و در قسمت Your email address آدرس Email خود را وارد کنید. نام و آدرس Email وارد شده در این قسمت در صفحه وب شما ظاهر می گردد.
۹- در صفحه Pick your picture شما می توانید تصویری را به دلخواه به صفحه وب خود اضافه نمایید. برای اضافه نمودن تصویری از کامپیوتر خود به صفحه وب در حال ساخت بر روی کلید Upload New Image کلیک کرده و در پنجره ظاهر شده بر روی کلید Browse کلیک کنید و عکس مورد نظر خود را از روی کامپیوتر خود انتخاب کرده و بر روی کلید Upload کلیک کنید. بعد از چند لحظه تصویر انتخابی به صفحه وب اضافه می گردد.
نکته: شما در این قسمت می توانید از تصاویر پیش فرض نیز استفاده نمایید و یا در صورت عدم تمایل به داشتن عکس بر روی گزینه Donشt use an image کلیک کنید.
برای رفتن به مرحله بعد بر روی کلید Next کلیک کنید.
۱۰- در صفحه Describe yourself در کادرهای مربوطه توضیحاتی را در مورد خود و علایق خود وارد نمایید و بر روی Next کلیک نمایید.
۱۱- در صفحه Enter your favorite links شما می توانید آدرس های دلخواه خود را به صورت لینک وارد کرده و بر روی کلید Next کلیک کنید.
۱۲- در قسمت Describe your friends and family شما می توانید توصیفی از خانواده و دوستانتان وارد نمایید و بر روی کلید Next کلیک نمایید.
۱۳- در صفحه Enter your friends and family شما می توانید اسامی دوستانتان را به صورت لینک درآورید بعد از وارد کردن اسامی بر روی کلید Next کلیک کنید.
۱۴- در صفحه Name your page شما می توانید اسمی را برای صفحه وب خود تعریف کرده و بر روی کلید Next کلیک نمایید.
۱۵- در صفحه Congratulations به شما به خاطر ساخته شدن صفحه خانگی در سایت Yahoo تبریک گفته می شود.شما می توانید آدرس صفحه خانگی ساخته شده را به دوستانتان بدهید تا از آن دیدن نمایند.
نکته: در مثال فوق ما از الگوی از پیش ساخته شده Personal Page را استفاده کردیم لذا توضیحات داده شده در این قسمت مربوط به این الگو می باشد. در صورتی که شما از الگوی صفحه وب دیگری استفاده کنید ممکن است گزینه های آن با تعاریف داده شده در این قسمت تفاوت داشته باشد.
منظم کردن ایمیل های ارسالی از گروه های یاهو  
ممکن است شما نیز در گروه های مختلف وب سایت یاهو عضو شده باشید. این گروه ها روزانه ایمیل های بسیاری را از طرف اعضای خود برای شما میفرستند. ممکن است از نامنظم بودن این ایمیل ها و پر کردن Inbox میل شما گله مند باشید. قصد داریم ترفندی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید ایمیل های ارسالی از طرف گروه ها را جوری تنظیم کنید که همگی به یک بخش بروند. 
برای خواندن ترفند روی ادامه متن کلیک کنید 
برای این کار:
ابتدا وارد صفحه ایمیل خود شوید. سپس وارد Option شده و گزینه Filters را برگزینید.
سپس در قسمت Mobile Device User نام گروه مورد نظر را به طور کامل تایپ کرده و روی Add کلیک کنید. 
از این پس همه نامه های آن گروه به لینکی به همین نام در کنار inbox به mail شما ارسال می شود.
نمایش View Webcam در کنار ID بدون داشتن وب کم  
 قصد داریم تا ترفندی جالب را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید عبارت View Webcam را در کنار Status خود در یاهو مسنجر به نمایش بگذارید ؛ در حالی که شما اصلا وب کمی ندارید که آنرا برای دوستانتان به نمایش بگذارید! 
برای خواندن ترفند روی ادامه متن کلیک کنید 
 برای انجام ترفند :
پس از لوگین شدن به یاهو مسنجر با استفاده از ID خودتان ، از منوی Messenger به My Status رفته و New Status Message را انتخاب کنید.
سپس در آن عبارت View Webcam را تایپ نمایید و یک Space بزنید. سپس کلید Alt را نگه داشته و عدد 0160 را تایپ کنید. باز هم کلید Alt را نگه داشته و عدد 0160 را تایپ کنید. برای آخرین بار کلید Alt را نگه داشته و عدد 0160 را تایپ کنید. سپس دکمه OK را زده و خارج شوید. از این پس عبارت View Webcam برای نمایش Webcam که اصلا وجود ندارد نمایش خواهد یافت.
در ضمن دقت کنید برای تایپ اعداد ، از کلیدهای سمت راست استفاده کنید.
درآوردن ID آخرین شخص لوگین شده در یاهو مسنجر  

 رای اینکه بتوانید آخرین Username شخصی که با یاهو مسنجر لوگین کرده است را بدست آورید می بایست از این ترفند استفاده کنید . این کار میتونه در کافی نت ها بسیار مفید باشه که میتونید بفهمید شخصی که پشت یک کامپیوتر نشسته دارای چه ID هست ، حتی اگر تیک Remember my id and password رو هم نزده باشد.
برای خواندن ترفند روی ادامه متن کلیک کنید 
ابتدا به Start برید و تو Run تایپ کنید Regedit و Enter بزنید.
سپس یه این جا بروید:
Hkey-Current-User/Software/Yahoo/Pager 
روی متغیر SavePassword دو بار کلیک کرده و مقدار آن را به 100 تغییر دهید.حالا یاهو منسجر را نگاه کنید.آخرین Username شخص را میبینید.
پس گرفتن ID Yahoo از هکر  
 اینم یه نکته جالب که خیلی ها بهش توجه نمیکنن اگر یک زمانی در اثر بی توجهی کسی ID شما رو هک کرد و PassWord شما رو عوض کرد ، میدونید باید چه کار کنید؟ -شما میتوانید در همچین مواقعی از امکان Forgot Password استفاده کنید! -این نکته یادتون باشه که به هنگام Sign Up ، یاهو سوالاتی در زمینه تاریخ تولد ،کد پستی، کشور ،سوال کوتاه و جواب کوتاه و یک آدرس میل برای مواقع اضطراری از شما سوال میکنه! اینا خیلی مهم هستند. 
این موارد رو همیشه بخاطر داشته باشید که اگر کسی شما رو هک کرد بتونید از این طریق پسوردتون رو پس بگیرید و عوض کنید. 
برای خواندن ترفند روی ادامه متن کلیک کنید 
 این موارد رو همیشه بخاطر داشته باشید که اگر کسی شما رو هک کرد بتونید از این طریق پسوردتون رو پس بگیرید و عوض کنید -حالا برای این کار در صفحه Email Login روی گزینه Password Lookup کلیک کنید در این صفحه همان اطلاعات کلیدی که در قسمت بالا گفته شد رو باید وارد کنید، اگر این اطلاعات را بخاطر دارید که جای امید باقی است در غیر اینصورت از ادامه این کار صرفنظر کنید.خوب حالا بعد از وارد کردن این اطلاعات یاهو درست بودن آنها را چک میکنه و در صورت درست بودن آنها شما به مرحله بعدی هدایت میشوید -در این مرحله که بمنظور ایجاد امنیت بیشتر ایجاد شده است ، یاهو از شما یک سوال کوتاه میپرسد و شما باید به آن پاسخ صحیح بدهید ، البته دقت کنید که این پرسش و پاسخ را خودتان بهنگام Sign Up تعیین کرده اید و باید آنرا به خاطر داشته باشید. بعد از وارد کردن پاسخ کوتاه در صورت درست بودن آن شما قادرید به دو صورت موجود پسورد خود را تغییر داده و تصاحب کنید توجه: - Display New Password که بشما رمز عبور جدیدتان را نشان میدهد و Email New Password که رمز عبور جدید شما را به آدرس میلی که به هنگام Sign Up داده اید میل میکند. (Alternate Email)
Offline همیشگی  
 با استفاده از این ترفندی که به شما آموزش می دهیم می توانید برای هر یک از اشخاص موجود در لیست دوستان تان یک نوع وضعیت را تعریف کنید برای مثال هنگامی که شما on می شوید شخصی شما را به صورت آفلاین ببینید و بقیه شما را به همان صورتی هستید یعنی آنلاین ببینند.  
برای خواندن ترفند روی ادامه متن کلیک کنید 
برای این کار روی ID شخص مورد نظر راست کلیک می کنیم و بر روی گزینه Stealth Setting (گزینه سوم ) کلیک می کنیم . این پنجره ۳ انتخاب دارد . برای اینکه شخص مورد نظر ( کسی که روش راست کلیک کردیم ) شما رو Ofline ببیند گزینه سوم یعنی Permanently ofline را انتخاب می کنیم . برای اینکه به حالت اول یعنی Online شود از همان پنجره گزینه اول یعنی Online را انتخاب می کنیم.
چگونه آیدی خود را در سایت یاهو پاک کنیم ؟  
این عمل باید با دقت زیاد انجام شود زیرا در صورت پاک شدن هیچ راهی برای باز گرداندن آیدی و یا سرویس های قبلی خود نیست .پس قبل از این کار فکر های خود را بکنید که در آخر پشیمانی سودی ندارد.البته بعد از آن شما می توانید آیدی جدید درست کنید.
برای خواندن ترفند روی ادامه متن کلیک کنید 
برای پاک کردن آی دی خود وارد این صفحه شده ودر آنجا نام کاربری و اسم رمز خود را وارد کنید
سپس با وارد کردن مجدد پسورد آی دی مورد نظر روی accept کلیک کنید تا آی دی مورد نظر برای همیشه پاک شود..برای باز گرداندن مجدد باید دوباره در یاهو ثبت نام کنید.
لوگین شدن سریع در یاهو مسنجر  
ممکن است این مشکل برای شما نیز پیش آمده باشد که هنگام لوگین شدن به یاهو مسنجر مدت زمان زیادی طول میکشد تا وارد ID خود شوید. این سرعت کم میتواند سه دلیل داشته باشد : اینترنت شما با پورت 5050 یاهو میانه خوبی ندارد ، فایروال دارید و یا سرعت اینترنت شما کم است. اما هر سه مشکل با یک ترفند کوچک قابل حل است! 
برای خواندن ترفند روی ادامه متن کلیک کنید 
 بدین منظور:
1- کافی است یاهو مسنجر را باز کنید. 
2- از منوی Messenger بر روی Preferences کلیک کنید.
3- دقت کنید Category بر روی Connection باشد.
4- بر روی No network detection کلیک کنید.
5- بر روی Ok کلیک کرده و دوباره Sign In کنید.
هرگز در یاهو مسنجر بوت نشوید!  
 با استفاده از ترفندی که یاد می گیرید ، می توانید بدون نیاز به نرم افزار خاصی در یاهو بوت نشید و با خیال راحت چت کنید. 
برای خواندن ترفند روی ادامه متن کلیک کنید 
 برای این کار میبایست کدهایی که شمارو بوت می کنن فیلتر کنید. 
برای این کار به شاخه Program Files/Yahoo!Messenger/filter1.txt بروید و فایل filter1.txt را باز کنید و کد مقابل وارد کنید ,url,onLoad=, که در بعضی سیستم ها باید با یک , و یک فاصله بعد از این کارکتر این کار رو بکنید ! با این کار شما بوتر هارو غیر فعال می کنید.
پیدا کردن IP فرستنده ایمیل در سایت یاهو  
خیلی ها علاقه مند هستند که ایمیل هایی که دریافت می کنند مال کدام کشور و یا کدام شهر است. آیا راهی برای فهمیدن این موضوع وجود دارد؟ بله بهترین راه فهمیدن آی پی شخص فرستنده است که با آن می توان به راحتی جا و مکان او را شناسایی کرد. در این ترفند قصد داریم به شما آموزش دهیم چگونه آی پی ایمیل ها را در بیاورید.
برای خواندن ترفند روی ادامه متن کلیک کنید 
 بدین منظور:
ابتدا به صفحه ایمیلتان در یاهو برویدکرده و سپس از بالای صفحه سایت گزینه Options را انتخاب کنید.
سپس به قسمت GeneralPreferences بروید. در صفحه باز شده در بخش Messeges و در قسمت Headers ، تیک گزینه Show all headers on incoming messages را بزنید. سپس در پایین صفحه بر روی Save کلیک کنید.
حال اگر یکی از ایمیلهای خودتو رو چک کنید در قسمت نام فرستنده میتوانید IP و اطلاعات دیگری از او را مشاهده کنید.
داشتن چند id مجازی در یاهو  
سایت یاهو امکان بسیار جالبی برای کاربرانش در نظر گرفته است. این امکان بدین صورت است که کسانی که می خواهند علاوه بر یک ID که در سایت یاهو دارند ID دیگری نیز داشته باشند با استفاده از امکان Creat Profile یاهو تا 6 ID مجازی برای خود بسازند و می توانند حتی با هر 6 ID همزمان در یاهو مسنجر لوگین کنند. برای یادگیری این موضوع با ما همراه باشید. 

برای خواندن ترفند روی ادامه متن کلیک کنید 
 برای این کار:
از منوهای یاهو مسنجر login را زده و My profile را باز کنید.
سپس Create/edit my profile را بزنید. احتمالا از شما ID و Password خواسته خواهد شد. بعد از تایپ یوزر و پسوردتان وارد صفحه ساخت ای دی خواهید شد.
بر روی Create new public profile کلیک کنید.
در اینجا شما میتوانید ID مجازی خود را بسازید. بعد از اینکه iID شما قبول شد وارد My yahoo میشوید این به معنی میده که ID شما مورد تائید قرار گرفته. 
دوباره به صفحه اول باز گردید.ایندفعه خواهید دید که دو ID دارید.اگر اینطور نیست Refresh رو بزنید. 
بدین ترتیب شما می تونید تا ۶ id به برای خود بسازید.
دقت کنید جلوی ID اصلی شما Default*نوشته شده. میتوانید یک ID دیگر از بین ID ها رو به عنوان اصلی انتخاب کنید برای این کار Make Default را که جلوی ID است را بزنید. پس از پایان کار بر روی Finish editing کلیک کنید. 
اکنون شما میتوانید با تمام این ای دی ها وارد روم ها شوید. یا در یک لحظه با چند تا از انها با فرد مورد نظرتون چت کنید.
انتقال Add list ها از یک ID به ID دیگر  
در ورژنهای قبلی یاهو مسنجر یکی از مشکلات کاربران پس از ساخت ID جدید این بود که تمامی Add list های خودشان را در ID قبلی از دست میدادند. اما در یاهو7 قابلیتی به یاهو مسنجر افزوده شد که به وسیله آن میتوانید تمامی Add های خود را در ID قبلی به ID جدیدی که ساختید انتقال دهید. این عمل به سادگی و با یک ترفند قابل انجام است.  
برای خواندن ترفند روی ادامه متن کلیک کنید
برای این کار:
ابتدا میبایست به ID که لیست دوستانتان در آن است login بشوید.
سپس ID جدید را که میخواهید Add list هایتان را به آن اضافه کنید add کنید.
بعد از add شدن ID جدید بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Send My Messenger List را انتخاب کنید.
در پنجره باز شده ، ID دوستانی را که میخواهید انتقال یابند را تیک زده و بر روی دکمه Finish کلیک کنید.
حال پیغامی را مبنی بر اینکه تعداد مشخصی از دوستانتان به ID جدید انتقال یافته اند مشاهده خواهید کرد.
در مرحله پایانی میبایست با ID که add list را برایش فرستاده اید لوگین بشوید.
به محض ورود با پیغامی روبرو خواهید شد که باید بر روی View Contacts کلیک کرده تا ID های فرستاده شده را دریافت کنید.
حال تمامی add list های ID قبل را در ID جدید خود دارید.
یاهو مسنجر بدون نرم افزار مسنجر !!!!  

قصد داریم تا ترفندی فوق العاده را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید بدون نصب نرم افزار یاهو مسنجر بتوانید به راحتی به ID خود در یاهو لوگین شوید و به چت کردن با دوستان خود بپردازید. در صورتی که در محل کار شما امکان استفاده از این برنامه نیست و یا یاهو مسنجر بر روی سیستم شما به خوبی اجرا نمیشود این ترفند بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین میتوانید با این ترفند به MSN Messenger و AOL Messenger خود هم لوگین شوید ، بدون نصب این دو نرم افزار! 
برای خواندن ترفند روی ادامه متن کلیک کنید
برای این کار تنها کافی است به سایت http://www.e-messenger.net بروید و در باکس مربوط به هر مسنجر یورز نیم و پسورد خود را تایپ نمایید و بر روی دکمه Login کلیک کنید.
حال میتوانید صفحه یاهو مسنجر خود را ببینید و از تمامی امکانات موجود استفاده کنید.
لازم به ذکر است که از نظر امنیتی ، کاملا این سایت را تضمین میکنم و اصلا نگران لو رفتن پسورد خود نباشید ، چرا که این سایت به طور کامل از مسنجر یاهو بهره میگیرد.
یک روش جدید برای بوت کردن ID در یاهو  
 در این ترفند قصد داریم به معرفی یک روش جدید بپردازیم که با استفاده از آن میتوانید از یک باگ موجود در ورژن 7 یاهو مسنجر استفاده کنید و ID طرف مقابل خودتان را بوت کنید. بدون نیاز به هیچ نرم افزار بوتری و تنها ار طریق فشردن چند کلید در یاهو مسنجر! 
برای خواندن ترفند روی ادامه متن کلیک کنید 
 بدین منظور کافی است:
پنجره PM چت شخص مورد نظر را باز کنید. 
سپس کافی است سه کلید Ctrl+Shift+R را به هر تعدادی که میخواهید فشار دهید. با هر بار فشردن این 3 کلید یک پنجره PM برای طرف مقابل باز میشود که طبعأ با فشردن متمادی این 3 دکمه شخص بوت میشود! مثلا اگر شما 20 بار این کار را بکنید 20 پنجره PM برای فرد باز میشود. 
دیدن پیام You have requested contact details from نشان دهنده باز شدن یک پنجره برای شخص مقابل است.
وب سایت کمیاب آنلاین در خصوص استفاده از این روش هیچ مسئولیتی را به عهده نمیگرد.
یاهو مسنجر 30MB فضای خالی داره !  
 Yahoo! Briefcase
این قسمت از یاهو شبیه به حافظه کامپیوتر است که بر روی اینترنت نصب شده است و به شما اجازه می دهد که با ورود به اینترنت از هر کامپیوتری در هر جایی که باشد به راحتی به فایل مورد نظر دسترسی داشته باشید. و فایل مورد نظر خود را به دیگران عرضه کنید یا برای کارهای خود در اینترنت استفاده کنید.
برای خواندن ترفند روی ادامه متن کلیک کنید
برای رفتن به Yahoo! Briefcase به سایت یاهو بروید و در قسمت Organize کلمه

Briefcase را پیدا کنید روی آن کلیک کنید یا اینکه به این آدرس بروید http://briefcase.yahoo.com حال

از شما کلمه رمز و ID Yahoo میخواهد حال شما آی دی خود و پسورد آن را وارد کنید چون برای اولین

بار می خواهید وارده این صندوق شوید یک صفحه ای باز می شود و شما انجا ثبت نام به عمل می آورید .

حال وارده صفحه اصلی یعنی همان فضای خالی شما شد برای گذاشتن فایل باید روی

گزینه Add Files رفته و در انجا از شما می خواهد که مسیری برای فایل انتخاب کنید.

وقتی که مسیری برای انتخاب کردید ( یعنی در اینترنت یک New Folder برای خود بسازید)

حال کلید Select را بزنید و وارد صفحه بعدی شوید حالا فایل انتخابی خود را در یکی از

Browse ها بزارید و کلید Upload بزنید دقت کنید باید حجم فایلی که می گذارید بیشتر از

۵ مگابایت نباشد . حال فایل خود را روی هارد یاهو آی دی خود گذاشته اید . برای این که

فایل خود را همگانی کنی Edit Settings کلیک کنید حال صفحه ای باز می شود که ۴ سوال

می کند ...

1 - Private: فقط شخص خودم به فایل دسترسی داشته باشم.

2 - Public : بصورت عمومی در دسترس همه کاربران باشد .

3 - Friends : فقط کاربرانی که ID آنها در کادر زیرین وارد نمایم قادر به دسترسی به فایل

باشند .

4 - Age Restriction : اشخاص بالای ۱۸ سال به فایل دسترسی پیدا کنند .

برای که همگانی باشه شماره ۲ انتخاب می کنیم و کلید Save را می زنیم
حذف تبلیغات در یاهو مسنجر  
معمولا وقتی که با Yahoo! Messenger کار می کنید و در حال چت کردن با دیگران هستید صفحه های تبلیغاتی در مسنجر شما باز می شود که در بعضی از موارد بسیار اعصاب خورد کن هستند ولی به راحتی می شود این تبلیغات را حذف کرد.
برای خواندن ترفند روی ادامه متن کلیک کنید 
 خوب برای حذف این تبلیغات ابتدا از منوی Start گزینه ی Run رو انتخاب کنید و در پنجره ی باز شده تایپ کنید Regedit . سپس وارد مسیر زیر شوید.
HKEY_CURRENT_USER > Software > Yahoo > Pager > YUrl
دومتغیر از نوع String Value با نامهای Chat Adurl و Conf Adurl بسازید و مقادیر این دو متغیر را :file:///C قرار دهید. 
حال وارد چت روم یاهو مسنجر شوید.
در صورتیکه از نسخه های جدید یاهو مسنجر استفاده می کنید بعد زدن کلید Enter Chat در چت روم ممکن است با یک پیغام خطا روبرو شوید . در این صورت روی آن کلیک کنید و از شر تبلیغات زیر چت روم ها خلاص شوید
شما هم یاهو میل بتا داشته باشید!  
چند ماه است که یاهو دارد پز میل جدیدش را که به یاهو میل بتا معروف است ، می‌دهد. یاهو میل بتا از فن‌آوری آژاکس استفاده می‌کند و برتری آن بر سرویسهای عادی میل یاهو همین است .برای اینکه یاهو پیاز داغ قضیه را زیاد کند ، ارتقای میلهای معمولی یاهو به سرویس بتا را فقط در صورت داشتن دعوتنامه ممکن کرده است و برای داشتن دعوتنامه از یاهو هم هیچ راهی وجود ندارد ، جز رفتن در لیست انتظار ، همان لیست انتظاری که من و حتما خیلی از شماها چندین ماه است ، در آن به سر می‌بریم . اما در این ترفند قصد داریم روشی را معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید بدون دردسر و انتظار یاهومیل بتا دار شوید! 
برای خواندن ترفند روی ادامه متن کلیک کنید 
 برای این کار:
- وارد اکانت میل یاهوی خودتان بشوید. 
- روی option کلیک کنید. 
- از ستون چپ ، Account information را انتخاب کنید. 
- به قسمت Member Information و general بروید. 
- در این محل باید ، Preferred Content را تغییر بدهید ، برای این کار باید روی کشوری که قبلا انتخاب کرده‌اید ، کلیک کنید ، یاهو به دلایل امنیتی مجددا از شما می‌خواهد پسورد میلتان را وارد کنید ، بعد در منوی پایین‌افتنده‌ای که ظاهر می‌شود ، yahoo united kingdom را انتخاب کنید. 
- روی finish کلیک کنید. 

- در این مرحله باید sign out و بعد sign in کنید ، یعنی یک بار از میل خودتان خارج شوید و بعد با وارد کردن نام کاربری و پسورد وارد آن شوید. 

- صفحه‌ای می‌آید که ورود شما را به یاهو میل بتا بشارت می‌دهد! 


اما از نگاه یک جی‌میل دوست! ، سرویس میل بتا یاهوی چگونه چیزی است؟ سعی می‌کنم نظر خودم را بنویسم ، : 

- تبلیغات فلش آزاردهنده : بله ، فکر نکنید ، با ارتقای میل خودتان از دست آنها خلاص می‌شوید. باید آنها را تحمل کنید ، با سرعت پایین اینترنت ایران هم واقعا تحمل این تبلیغات کار هر کسی نیست. به هر حال این تبلیغات کجا و تبلیغات هوشمند کلمه‌ای گوگل ، کجا! 

- صفحه پراسکرول: یاهو میل بتا طوری طراحی شده که پر از اسکرول است. 

- محیط نگارش میل : در یاهو میل بتا بد نیست ، از لحاظ داشتن فونت تاهوما به طور پیش‌فرض و همچنین داشتن خندانک! شاید برای بسیاری بهتر از جی‌میل باشد . 

- نداشتن خاصیت کامل کردن خودکار آدرس میلها : در جی‌میل کافی است قسمتی از آدرس یک میل را بنویسید تا آدرسهای میلی با حروف آغازین یکسان ، ظاهر شود ، بعد می‌توانید خیلی راحت آدرس میل مورد نظر را انتخاب کنید. این ویژگی به خصوص وقتی که آدرس میل شخصی را فراموش می‌کنید ، یا در اسپل صحیح آدرس یک میل شک دارید ، به کارتان می‌آید. اما در یاهو ، چنین ویژگی خوبی را نداریم. 

- یاهو قسمت جالبی در میل خودش دارد که می‌توانید خیلی راحت آدرس RSS سایتها و وبلاگها را در آن قسمت وارد کنید ، تا در صورت به روز شدن آن سایت یا وبلاگ ، به شما میل زده شود. 

- یک وپژگی جدید میل یاهو ، این است که در صورتی که چندین اکانت در یاهو ایجاد کرده باشید ، می‌توانید همه آنها را با وارد شدن به یک اکانت مدیریت کنید و دیگر لازم نیست برای وارد شدن به هر یک ، مرتب sign in و sign out کنید. 

- فضای داده شده : شکی نیست که جی‌میل فضای بیشتری به شما می‌دهد. 

- لیبل ‌گذاری و ایجاد فولدرها : در جی‌میل خیلی راحت‌تر و حرفه‌ای تر است. 

- فوروارد خودکار همه میلهای یک اکانت در جی‌میل پیش‌بینی شده ولی در یاهو نیست.
جستجو از طریق پروفایل در یاهو  
با استفاده از این ترفند می توانید بر حسب اسم ، فامیل ، شهر ، کشور ، سن و غیره اعضای سایت یاهو رو سرچ کنید. البته کافیست برای جستجو حتی از یکی از موارد فوق استفاده نمایید.
برای خواندن ترفند روی ادامه متن کلیک کنید 
 برای جستجو باید به این صفحه برید: http://members.yahoo.com
رهایی از دست کاربران مزاحم در Yahoo messenger  
ممکن است شما نیز گاهی در یاهو مسنجر از دست بعضی کاربران دیگر به سطوح آمده باشید و در نهایت به حالت Invisible درآمده اید یا حتی از یاهو خارج شده اید. اما این روش ها اصولی نیستند! اکنون قصد داریم تا چند روش کارآمد برای رهایی از دست این افراد را به شما معرفی کنیم. 
برای خواندن ادامه ترفند روی ادامه متن کلیک کنید 
بسیاری از افراد مرتب در حال تغییر دادن ID خود در Yahoo هستند و دلیل عمده آن هم مزاحمتهایی است که توسط کاربرهای موجود در فهرست دوستان Yahoo Messenger قرار دارند و به مرور به فهرستی طویل تبدیل شده ایجاد میشود. تغییر ID به منزله تغییر آدرس پست الکترونیکی شما نیز میباشد و با تغییر ID دو مشکل برای دوستان خود ایجاد میکنید! یکی اینکه ممکن است دوستان شما در جریان تغییر آدرس پست الکترونیکی شما قرار نگیرند که مشکلات خاص خود را ایجاد میکند و مشکل بعدی که به نظر من بیشتر آزار دهنده است طولانی شدن فهرست دوستان در Yahoo Messenger به دلیل وجود چندین ID برای یک نفر است! دوستانی دارم که از سه ID مختلف استفاده میکنند که با این کار هم خودشان را اذیت میکنند و هم ما را. خودشان را اذیت میکنند چرا که باید تا مدتها هر وقت وارد اینترنت میشوند در سه ID مختلف Login کنند تا خیالشان راحت شود که کسی از دوستانشان را از دست نداده اند و اکثر این افراد هم هیج وقت دلشان رضایت نمیدهد دیگر وقت خود را صرف این ID های قدیمی نکنند. 
یک راه جلوگیری مسلماً پیشگیری قبل از درمان است بدین معنی که سعی کنید از اضافه کردن اسم افرادی که آشنایی زیادی ندارید خودداری کنید. ولی این پیشنهاد با طبع بسیاری از علاقه مندان به ایجاد ارتباط با همنوعان خود در اقصی نقاط دنیا سازگاری ندارد لذا میتوانید از روش زیر استفاده کنید تا هر وقت تمایل نداشتید شخص خاصی بتواند به شما پیغام بدهد و حتی شما را Online ببیند از آن استفاده کنید. 
با دنبال کردن روش زیر ID مورد نظر هیج گاه قادر نخواهد بود وضعیت شما را در صورت Online بودن ببیند و همچنین نمیتواند برای شما پیغام ارسال کند: 
1- در پنجره Yahoo Messenger ابتدا ID مورد نظر را Delete کنید 
2- با رفتن به منوی Login، گزینه Privacy Settings را انتخاب کنید 
3- در پنجره جدید Ignore only the people below را انتخاب کنید و دکمه Add را بزنید 
4- در این پنجره ID کاربر مورد نظر را وارد کنید و Ignore را بزنید 
با اتمام این کار دیگر ID مورد نظر نه میتواند شما را ببیند و نه برایتان پیغام ارسال کند
فرستادن چندین pm به یک شخص در یک زمان  
در اینجا قصد داریم شما را با ترفندی جالب آشنا کنیم که به وسیله آن و در محیط یاهو مسنجر و بدون نیاز به برنامه خاصی بتوانید شخصی را بوت کنید و به وسیله آن کاری کنید که سیستم شخص مورد نظر هنگ کند و در نتیجه از یاهو مسنجر Sign out شود.
برای خواندن ترفند روی ادامه متن کلیک کنید 
تنها کافیست که در قسمت :
send to در yahoo messenger جلوی id طرف shift رو بگیرید بعد 2 تا + بذارید مثلا ((++send to:MeteorPolice)) بعد در قسمت text box (همان قسمتی که می نویسید) بروید و همزمان کلید های shift و enter و هر حرفی که دلتون میخواد رو بزنید این کار باید خیلی سریع انجام بشه مثلا 30 دفعه پشت سر هم چنین کاری رو کنید. حالا برای طرف به تعداد دفعاتی که این کار میکنید صفحه باز میشه اگر چنین کاری رو بیش از 100 مرتبه انجام بدید ممکن که کامپیوتر طرف هنگ کنه!!!! اگه بخواهید ببینید که چه اتفاقی برای طرف میفته میتونید id خودتون رو امتحان کنید.
تغییر پسورد یاهو از طریق یاهو مسنجر  
ممکن است شما نیز دوست داشته باشید پسورد ایمیل و آیدی خود را در سایت یاهو عوض کنید. این کار به چند طریق انجام میشود. از آنجا که کاربران یاهو مسنجر بسیار زیاد هستند این بار قصد داریم ترفندی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید پسورد یاهو خود را از طریق یاهو مسنجر تعویض نمایید.
برای خواندن ترفند روی ادامه متن کلیک کنید 
1- با ID و پسورد خودتان در یاهو مسنجر لوگین شوید.
2- از منوی Messenger وارد قسمت Messenger Yahoo! Account Info شوید. Yahoo! Messenger در این حالت شما را به صفحه خاصی
هدایت می کند . 
3- در صفحه باز شده میبیاست مجددأ پسورد خود را وارد نمایید. 
4- در صفحه باز شده بر روی عبارت آبی رنگ Change Password کلیک کنید. 
5- حال پسورد قدیمی و سپس پسورد جدید خود را وارد کنید.
6- در پایان برای ثبت اطلاعات بر روی Save کلیک کنید. 
از این پس باید برای ورود به
ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 28 / 10 / 1391برچسب:, توسط علی پورمند

صفحه قبل 1 صفحه بعد